Monday, August 06, 2018

Water weight?! Peso d'agua?!

Pois aquí estou no mesmo peso e tamanho do que a semana pasada e nâo sei se é porque eu nâo nadei semana passada ou porque o que eu perdí nas primeiras duas semanas foi sómente peso d'agua! Treze libras nove kilos! De agua?! Será possivel?! Eu falei com um cara da Inglaterra que estava perdendo peso eu ando pesando mais que ele. Ele tava falando que baixou das 18 pedras (stones) a 16.6 pedras. Entâo eu fui ver o que 293 libras eram em pedras e era mais que ele. Eu nâo me vejo como o cara mais grande ai fora na bike, mais vai ver que eu sou! Vai ver que estou devolta ao desespero e eu sou um cara muito grande em realidade!

So, here I am at the same weight I was last week and I don't know if it is because last week I didn't swim or it's because all the weight I lost in the first two weeks was just water weight! Thirteen pounds, nine kilos! Of Water!? H20 Is that possible?! I spoke to a dude from the United Kingdom that was losing weight from 18 stone down to 16.6 stone. So I went to see what 293 lbs. was in stones and it was more than the guy! I don't see myself as the biggest guy out there on the bike, but I guess I am! Perhaps I am back at the exasperated state I was earlier and I am a Big Dude in actuality!
This can't be me cause I don't wear glasses! Nâo pode ser eu porque eu nâo uso oculos! (Google Image)

No comments: